-- تعطیل است --

مسابقه ی نویسندگی تو یه جمع دوستانه

-- تعطیل است --

مسابقه ی نویسندگی تو یه جمع دوستانه

ششم فوریه

 

 

ششم فوریه ... 

 

بنا به تحقیق یک روشنفکر مشهور آمریکایی ، قدرت سراسر دنیا در دست شش هزار نفر است .

 

ششم فوریه روز موعود بود . روز انتقام از همه ی اون شش هزار نفری که تا قبل از این از من قدرتمند تر بودند . همان شش هزار نفری که بر دنیا فرمان می راندند . بحث هایشان نرم بود . صدایشان ملایم بود . لبخندشان لطیف بود اما تصمیمشان قطعی بود . همان هایی که همیشه هزاران نفر مثل من را قربانی خواسته هایشان کرده بودند . همان هایی که فقط کافی بود اراده کنند تا عشق هر کسی را از او بگیرند و از آن یک سرگرمی موقت برای خودشان بسازند .

ششم فوریه روزی بود که همه ی عمر انتظارش را کشیده بودم . روزی که دیگر در تاریخ تکرار نمی شد . یک شورش جهانی بر علیه قدرت .

همه چیز مو به مو برنامه ریزی شده بود . ساعت هشت و پانزده دقیقه ، یعنی دقیقا همان وقت از روز که هیروشیما بمباران شده بود ، برنامه شروع می شد و از آن به بعد هر حرکتی از سمت یک قدرتمند ، منجر به نابودی یک قسمت از شش هزار تیکه ی قدرت می شد .

ترسی در کار نبود . عذاب وجدانی در کار نبود . اشک ها در باران ناپدید می شدند و از آن به بعد همه ی مردم بی هیچ سوالی گذشته را در ذهنشان دفن می کردند و به تقسیم عادلانه ی دنیا بین خودشان می پرداختند و از آن پس دیگر هیچ کس به خاطر اینکه قدرت عشقش را تسخیر کرده است دست به کاری مشابه برنامه ی من ، نمی زد .

من واقع بینی ام را از دست نداده بودم . کهنه سربازی موجی نبودم که وارد رستورانی شود و همین طوری بی هیچ دلیلی مسلسلش را به هر طرف شلیک کند . من برای انتقام ، در ازای همه ی چیزهایی که از دست داده بودم و همه ی روزهایی که گذرانده بودم ، همه ی هوشم را به کارگرفته بودم تا این اوضاع را عوض کنم .  

.....  


ضمن عرض قدردانی از همه ی دوستانی که به من لطف داشتند و آمادگیشون رو برای شرکت در مسابقه اعلام کردند و وقتشون را در اختیار این مسابقه قرار می دهند ، قبل هر چیز لازم می بینم یاد آوری کنم فقط و فقط هدف از بیان این پیشنهاد ، برداشتن قدم هایی در جهت ایجاد یک جمع دوستانه ی خوب بین آشنایانی بود که از طریق نوشته های یکدیگر ، شناختی نسبی از هم داشتند و امیدوارم در نهایت تا حدودی بتونیم تو رسیدن به این هدف موفق باشیم .

شرح مسابقه به این شکل می باشد که دوستان باید داستان نا تمامی که در بالا آمده است را به سلیقه ی خودشان تمام کنند و داستان کامل را حداکثر تا ساعت 24 روز پنج شنبه 26/6/88 به همراه نام و نام خانوادگی و آدرس وبلاگشون ، از طریق آدرس nighthawk_1117@yahoo.com  برای من ایمیل کنند یا بوسیله ی نرم افزار Yahoo messenger برایم بفرستند . 

در روز جمعه 27/6/88 همه ی آثار ارسال شده به همراه اسم و وبلاگ نویسنده ی آثار در همین وبلاگ قرار داده می شود و همه ی شرکت کنندگان ، همه ی آثار را مطالعه می کنند و در نهایت در پست آخر این وبلاگ که در آن از بهترین داستانی که در این وبلاگ خوانده اند ، سوال شده است ، نظرشون رو اعلام می کنند و بدین ترتیب بهترین اثر انتخاب خواهد شد .  

دوستان فقط فراموش نکنید که برای افزایش جذابیت مسابقه موضوع نسبتا سخت و بسته ای انتخاب شده تا محک خوبی برای سنجش خلاقیت همه ی دوستان باشد و دوستان می توانند حتی با آوردن یک جمله در ادامه ی نیمه ی ناقص داستان به عنوان شرکت کننده ی مسابقه در جمع دوستانه ی ما قرار بگیرند . 

ضمنا قسمت نظرات را برای این پست باز میذارم که اگر هر کس سوالی در هر زمینه ای داشت از این طریق با من ارتباط داشته باشه ، ولی هیچ کدوم از نظرات تایید نخواهد شد . 

 

بنا به درخواست چند نفر از دوستان ، زمان شرکت در مسابقه یک روز دیگر تمدید شد و دوستان می توانند تا آخر روز جمعه ۲۷/۶/۸۸ آثارشون رو برام ارسال کنند و در روز شنبه ۲۸/۶/۸۸ همه ی آثار در همین وبلاگ قرار خواهد گرفت . 

 

موفق باشید   

نظرات 2 + ارسال نظر

۱۲۳ امتحان می کنیم
۱۲۳ امتحان می کنیم
صدا می آد؟
D:

کیو کیو
کیو کیو
......
نفر ۵۹۹۹۹۸
کیو کیو
همشونو کشتم
:دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد